Supersticiosas que me leen

lunes, 3 de septiembre de 2012

Pousa Pousa - A Roda FITO RIP

Hoxe foise o cantante da "Roda". Un grupo folk con moitos anos na música galega.Dende aqui un pequeno recordo, a letra para os que non entendan o galego.

Fun á taberna do meu compadre,
fun polo vento e vin polo aire:
e como é cousa de encantamento
fun polo aire e vin polo vento. BIS
 E pousa, pousa, pousa,
e non me toques naquela cousa: BIS 
e pousa, pousa axiña,
e non me toques naquela cousiñaBIS
 Murmuraban as miñas veciñas
que eu andaba co crego nas viñas: BIS 
eso é verdá, eu non o nego,
que eu andiven a loitas co crego. BIS
 E pousa, pousa..
Cando me case xa teño un galo,
xa miña nai non me ten que dalo; BIS 
cando me case xa teño un polo,
xa miña nai non me ten que dar todo. BIS
E pousa, pousa..

1 comentario:

¿Y qué te parece?